sobota, 27 lutego 2016

Czy używać podkładu, pudru lub innych mazideł?



Mam pytanie do dziewczyn. Mianowicie, czy używacie podkładu, a robiąc codzienny make up? A jeśli tak, to czy używacie przez cały rok, czy np. latem zamieniacie go tylko na jakiś lekki krem?

Pytam o to, bo mam paskudną cerę, cała masa niedoskonałości, tendencja do zapchanych porów, do wyprysków, ciężko jest mi dobrać sobie odpowiedni krem. I przez lata maskowałam to podkładami, pudrami, korektorami, różem do policzków nawet. Aż w końcu podjęłam decyzję, żeby te wszystkie mazidła odstawić. Pomyślałam, że będzie to miało zbawienny wpływ na moją cerę i choć było mi na początku trudno wyjść na ulicę bez „maski”, czułam się trochę naga, to od października mniej więcej używam już tylko kremu, okazjonalnie stosuję jakiś puder. 

I szczerze mówiąc efekty są, ale mniej spektakularne niż się spodziewałam. I jestem ciekawa, jakie Wy macie doświadczenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz